mandag den 11. juni 2012

Ud med pensum, ind med A.S. Byatt!!!!


I dag afsluttede jeg et semester i litteraturvidenskab på ÅU med en lille mundtlig eksamen, og for første gang i mit liv blev jeg ovenud lykkelig bare for at bestå! Selvfølgelig trak jeg lige det spørgsmål som jeg ikke ville have, og så gik der eller eksamensangst i resten, men Sturm und Drang! Betrachten Sie sich erobert!

Men det bedste ved en semesterafslutning er den medfølgende frihed, til at kunne læse hvad man lyster (I kan ikke se det, men jeg danser lidt af glæde), og jeg har ikke læst noget, jeg selv har valgt, siden januar, så det her er ret stort.

The Children's Book har stirret på mig længe fra min reol (måske har den lidt ligget oven på de andre bøger fordi jeg har gået og kærtegnet den... eller... det har jeg selvfølgelig ikke... for det ville jo være underligt...), Så det første jeg gjorde efter eksamen... var at spise en sandwich og tage ned og donere blod.... men bagefter flåede jeg bogen ud af reolen og gik til læsnings........

...Jeg melder tilbage når jeg kan anmelde den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar