onsdag den 4. juli 2012

Et velduftende læsested!

Landbrughøjskolens have på Frederiksberg er endnu et åndehul her i byen. Haven er egentlig tiltænkt lidt samme nytte som Botaniske have, altså et studie sted til de botanik studerende, men som Botaniske have er den er åben for alle.

Også deres Rosenhave hvor jeg ynder at nyde den parfumerede stilhed på de lækre bænke.


Der er mange der som mig finder vej til disse bænke når vejret et til det, og jeg havde lidt lyst til at tage et billede i den anden retning, så I kunne se hvordan alle bænke var optaget af folk med bøger (jeg tog benene ned lige efter at billedet var taget), men jeg turde ikke -_-'

Drikkevare kan hentes to-go i den elev-drevne cafe i drivhuset, på den anden side af vejen der går langs rosenhaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar