søndag den 16. september 2012

Portræt af Joss Stirling

Fredag var jeg inde på forlaget Rosinante, for at interviewe forfatteren Joss Stirling, som i disse dage er aktuel på dansk med 'Soulfunders Sky'. Jeg skulle lave et portræt af hende til Kultur For Unge, og hun var da en fantastisk kvinde.

Hun har før skrevet romaner til børn under navnet Julia Golding, og hun skriver også tudor-bøger under navnet Eve Edwards. For ikke at forvirre læserne, valgte hun at bruge et andet navn, Joss Stirling, når hun skriver paranormale-romances til teenagere. Ret smart, for man ville nok blive lidt skuffet, hvis man gik efter en paranormal-romance, og man fik fat i en bog til børn.


Venstre: Dulcinea aka. Camilla, højre: Joss Stirling med hendes bog 'Soulfinder Sky'.
Lørdag brugte jeg så på at høre og genhøre mine 42 minutters interview, og få det ned på skriftlig form. Wow den slags tager lang tid...

Du kan læse og høre interviewet her.

Hvis du vil læse anmeldelsen af bogen, har Peter fra Kultur For Unge skrevet en, som jeg fuldt ud kan tilslutte mig.

Anmeldelsen kan du læse her.

Og så lige lidt signatur blær til sidst...

Elsker når mine bøger er signerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar